האמנות היפה של איך Pick להרים בחורה במועדון

כאשר יחידים מדברים על האידיאלי מקום ל לבחור בנות, הן בדרך כלל שמות ברים ומועדונים בנשימה דומה. בעובדה, יש הרבה הבדל הכוללות סצנת ברים לסצינה במועדונים. באופן דומה, לאסוף של בנות במועדונים זה הרבה מיוחד גם. הרבה תלוי גם בסוג המועדון שאליו אתה מבקר.

הסצנה במועדון פרטי, כמו מועדון גולף למשל, היא באופן טבעי באופן ניכר שונות ממועדון לילה. באופן דומה, מועדון ספורט אירוע הוא נבדל ממועדון חגיגה במועדון ספורט. המועדון במאמר קצר זה מתייחס למועדונים שאינם מועדוני לילה, שהם בעצם ברים המכונה על ידי שם נוסף.

הנושא הקריטי ביותר שיש לשמור במוח הוא שבנות במועדון אינן מחפשות לפגוש גברים. יותר מכך, אם אינך מבקר תדיר, התניידות מסביב בנוחות ייתכן יתגלה כאתגר. מה שגרוע עוד יותר הוא שאתה תגלה שרוב נשים כבר מסתובבות מסביב בקבוצות, לכן ייצור זה קשה לגשת ליחיד שאתה מעוניין בו.

הכי טוב thought לגבי איך לבחור בחורה במועדון הוא להגיע מוקדם. בסצנת מועדונים, הגעה מאוחרת מרמזת שאתה הרבה פחות סביר להשיג בחורה ללא צורך אחר גבר לצידה.

1 מבין היעיל ביותר דברים שצריך לשמור במחשבות זה לא נראה גם להוט לאסוף בנות במועדון. אל תלך למועדון עם הכוונה הזו. אם תעשה זאת, אתה רק תעשה את עצמך עצבני וכתוצאה מכך תהרוס את הסיכויים שלך. לך למועדון מתוך כוונה להשיג זמן מעולה. אל ת להופיע כאילו אתה במשימה של לקלוט בנות במועדונים. בזמן אותה, זה לא פירושו שאתה לא יכול לעשות עבודה.

כלום עומד לעלות אם להחזיק לעמוד בפינת הבר. צאו ושיהיה לכם זמן טוב מאוד, תהיו מעורבים, ורקדו ושוחחו עם חברים קרובים ואנשים אחרים מסביב אותך. יש סיכוי טובה שאיזו בחורה בחוץ מחפשת גבר בדיוק כמוך ומבחינה במעולה ויחס ידידותי וחברתי.

השיעור בהמשך על איך לאסוף בחורות במועדון הוא לא להופיע על בחורה עם כוונות מאוהבות. אל תסתכל או תבהה. במקום זאת, צור עין צור קשר עם עם האישה שמעוררת עניין שלך. חבר של קבע צור קשר עם הוא לא רק כלי נפלא לפלרטט עם בחורות, אלא גם יוצר עניין. מצד שני, אם אתה שיטה שלה רק אחריהודעות שהייתה קודם לכן בודקת אותה על ידי מחפש הולם ועזב, אתה באמת מבקש צרות.

אל נראה גם להוט או לנסות להתנהג גם מתוחכם. זה גם לא להוציא להיות שחצן ובעל ביטחון עצמי יתר על המידה. אלה רק חושפים חוסר שורשי של בטחון עצמי. בנוסף, בנות לא אוהבות להרגיש כאילו אתה מבצע להן טובה על ידי לדבר איתן. היא כנראה לבזבז אותך בחזרה במטבע זהה ותצחצח אותך כמו עפר. האומנות של לבחור בנות במועדונים היא האומנות של פיק עדין. זו סביבה מפוכחת, ורוב האנשים מכירים כל אחד את השני.